Sesini Unutabilirsin

Kıramadığım bir döngüyüm ben

Seni girdabıma

Çekiyorum, çekiyorum, boğmadan

Gömmeden okyanusun karanlıklarına

Aynı dalgalar ve fırtınalarda

Dönüp duruyorsun aklını kaybedinceye dek

Benden kaçmak istemen haklı

Sonunda fırtınasız ve güneşli

Bir sahil bulmak istemen de haklı

Senin sükunetinde ilahi bir dinginlik

Hep salık veriyor belli bir inzivayı

Fakat bende dinginlik yok, hep ama hep

Bir savaş vereceksin koyu mavilerde

Beni sevmek budur, beni sevmek

Biraz fedakarlık ister

Feda eder misin bana yalnızlığını

Hatta o sahil kasabasını ve güneşi

Unutur muydun istesem

Çünkü ben bir değil birkaç girdap

Başına birkaç çorap örebilirim

Sesini unutturabilirim sükunetin

Sesini unutabilirsin belki

Dinmek bilmeyen kasırgaların uğultusundan

Ve ıslıklarından kapana kısılmanın

Yorum bırakın